SCRUBS



Såg precis sista avsnittet av världens bästa Scrubs! Å, så bra det var! Helt klart världsklass! Jag lipade ihjäl mig, lipar fortfarande. Slutet var så fint, så välskrivet. Jag gillade inte med det som JD bestämde sig för att göra, det var lite för cheesy för mig. Även om hela serien påpekar på att dem gör parodi på alla clichéer som finns i tv-serievärlden, men själva avslutningsscenen var helt suverän! Det känns faktiskt som att det är slut på en era. Därför tänker jag lägga upp lite av mina favoritscener då och då här, med början idag.

SPOILER VARNING! Jag tänker posta avslutningsscenen!
Så för er som förljer och inte vill se, look away! Annars, press play and enjoy!




Jag kan nästan inte sluta gråta, det är ju såå bra!
EAGLE!


Kommentarer
Peter Pan

..... Musiken, som alltid i Scrubs, speglar verkligen känslorna perfekt...

and btw: HooCH ISSS CRAZY

2009-05-08 @ 22:12:23
sawrah

kerre du måste säga till mig vilket beslut JD gjorde :P den var såå bra <3

2009-05-13 @ 16:11:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0