Helgen som varit

Jag skriver lite i efterhand, jag har varit sjuk sedan i söndags. Så det har hänt minimalt. Jag har, medans jag väntar på att mina böcker ska komma, tittat på de sju avsnitten av the Vampire Diaries. Ganska bra serie faktiskt. Men det är svårt att säga att dem (the Vampire Diaries och True Blood) är bättre än Twilight för dem är så olika. Man tror att allt bara handlar om samma sak, men det gör det inte. Vilket bara gör allting bättre! :D

I lördags var jag på Halloween fest hos Benji. Eftersom han bor i skogen så var vi inte kvar så länge, Sara, Allexander och jag. Jag hade inte så lång tid att hitta något bra att klä ut mig till, så det fick bli en nödlösning - Catherine Zeta Jones haha!


Jag vill ha mina böcker!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0