Inget speciellt...

Just nu är det rätt lugnt här.

Mina böcker har fortfarande inte kommit -.- Men den ena är iallafall skickad. Den andra lär nog få vänta länge på. Jag jobbar, tar mina körlektioner och rider.

Det känns bra med körkortet. Jag har bara två teorilektioner kvar och drogutbildningen (eller vad den nu kallas) sedan är den delen gjord. Då är det bara att fortsätta med mina lektioner. Och det känns faktiskt som att jag har kommit någonvart nu. Jag känner mig inte som en kärring längre, utan har lite tempo i körningen nu. Det känns också som att jag har bra koll på trafikregler och andra praktiska detaljer som krävs för att få flyt i trafiken. Innan ville jagj verkligen inte gå till lektionerna, det var alltför läskigt, men nu ser jag nästan fram emot dem. Det är lite kul att köra nu och lektionerna går riktigt fort! haha :D

Hoppas att jag får körkortet så snart som möjligt!


Kommentarer
Nathalie!

vilken fin design du har nu gumman! :D <3

2009-11-12 @ 09:24:13
URL: http://nathaliesafko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0