Jag lovar att uppdatera!



Men shit vad sent det blir när man arbetar så hårt som jag gör! :P Haha


Fast det är inte ett lätt jobb! Det är ju mycket mer detaljerat än vad man tror! Inter bara alla olika funktioner i kassan man ska kunna hjälpa kunden med. (Inga orderbeställningar första veckan tack!) Men exponeringen i hyllorna tar jättelång tid, för det ska ju se snyggt och proffsigt ut! Tack och lov för att dem tillåter att de leverantörer som vill exponera varorna själva kommer och gör det, samtidigt får vi en liten kurs i varje märke. Idag pratade vi med leverenttören för Sagaform, Stelton, Jelly Bean, Mats Jonasson Målerås och en leverantör för köksdetaljer och knivar. (Som jag glömt namnet på, oops... :S) Men man är helt slut i benen efter att ha stått upp i 8 timmar, men jag tycker faktiskt att det är väldigt roligt och jag trivs väldigt bra! Det är en väldigt lättsam stämning bland personalen.

Vi öppnar på fredag!

Men fram tills dess är veckan fullspäckad, som min helg var. Jag kunde bara slappa söndag, annars var varje minut upptagen!

Tisdag: Jobb. Öva på stämmorna till veckans Tommy Nilson konsert med kammarkören på Saga teatern. Jag måste kunna dem och texten immorgon kväll!

Onsdag: Jobb. Konsert på Sagateatern kl 19.

Torsdag: Jobb. Och en liten invigningskväll på kvällen för inbjudna gäster. Mamma, Louise och Louises mor får följa med mig :D

Fredag: Jobb. Stallet en snabbis!

Lördag: Jobb.

Söndag: VILA! och stallet.


Kommentarer
KIM

Nej, butiksjobb är inte så lätt som man tror ;)

2009-10-15 @ 21:27:21
URL: http://heymoon.blogg.se/
Aplis

Jaaaa :D

2009-10-20 @ 21:09:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0