The Host

När jag läste baksidan till The host så gillade jag inte idén. Jag är lite trött på utomjordingar, det känns som 90-talets hit. Jag blev ännu mera skeptisk när jag hörde att den ska bli film. J.K. Rowling ska ju tydligen skriva fler böcker, fast under ett annat namn, vilket jag kände att Stephenie Meyer också skulle (preoblemet blir ju bara att läsa rätt bok sen :P).

Nu har jag läst nästan halva boken, och jag sitter här med tårar i ögonen. Läs den!! Den är visserligen inte i närheten av Edward<3 och Twilight. Det är inte samma story, men den förbjudna kärleken är annorlunda i The Host, även om jag kan se några likheter till Twilight, så börjar jag mer och mer att älska boken och kan nästan inte släppa den. Jag längtar efter filmen och nu vill jag inte skriva mer i detta inlägget, för jag vill läsa!!!!!


Kommentarer
sara

vad kul :D Då kanske jag också ska ta o läsa den! hur går jobbet hjärtat? :D

2009-10-25 @ 17:14:07
URL: http://carlssonsara.blogspot.com
Jenijen

åh vad bra :D jag har den hemma men har inte viljat börja läsa av rädslan att bli besviken (A) Men det fixade ju du nu :D

2009-10-27 @ 09:10:37
URL: http://anderssonjenny.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0