Uppdatering

Bloggen fick en liten uppdatering idag. bytte nämnligen profilbild. Det fattas lite häst i min bloggdesign, tycker jag, eftersom jag inte ens vill föreställa mig mitt liv utan hästar. Jag skulle förmodligen vara fruktansvärt olycklig, men jag skulle ju inte föreställa mig det! Och Sara, Yatzys ägare, var supergullig och framkallade denna bilden på mig och yatzy när vi löshoppade i sommras. det är faktikst ganska illa att detta är enda bilden på mig och Yatzy, eller hästar över huvudtaget förutom bilden på mig och Pajaz från ridlägret 2003. Så därför fick jag ta kort på kortet (HAHA! :D). Det måste bli ändring på detta! Jag vill ha bilder på mig när jag hoppar, häst vid hand och gärna att någon filmar... men ni får nöja er med detta sålänge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0