Anledningen till att jag INTE tänker bli designer...

... är det dillemmat jag står inför nu. Jag håller på att göra mitt eget kort som jag ska ge bort tillsammans med en present, så jag köpte papper, kuvert och tillbehör (älska att klippa och klistra) och nu när jag satt och la upp allting hur det preliminärt ska sitta, så insåg jag att det fattas något. Det fattas bling bling. Så, andeldningen till att jag inte tänker bli möbeldesigner, eller industridesigner, är att jag ofta känner att det fattas något och nu vet jag inte riktigt hur jag ska fixa det. Alltid, vare sig jag tecknar eller designar ett kort som nu, så fattas det något och det är jag så trött på. Särskilt när jag inte har allt hemma för att fixa det, så jag måste införskaffa något som räddar mig. Jag ser min lösning framför mig, men vet inte hur jag ska utföra det och det är fruktansvärt frustrerande! Jag var ute och köpte lite presentpapper och kan inte minnas att jag såg något som skulle kunna vara hjälpsamt... Undrar och Wahlströms konsthandel har något, men det lär la vara dyrt... Jag ska ju ändå till stan imorgon, Kören börjar igen!! :D


Kommentarer
FARSAN

För att jag tycker om Jurrasic Park så klart hahahah. Det var så längesedan jag såg dem och så hittade jag en sida då man kunde köpa alla tre filmer för 99 kr :D WEEEHOOOO!

2009-09-08 @ 21:11:31
URL: http://heymoon.blogg.se/
Tipsaren

Den som söker skall finna. Sök på scrapbooking, finns både livebutiker och webbutiker.

2009-09-08 @ 21:30:45
Sunny

SV: Tack så mycket för tipset! Jag har skrivet ett litet inlägg om det nu :) Du står självklart länkad. Hoppas att detta var okej

2009-09-09 @ 16:52:17
URL: http://twilight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0