Bloggdesign



Hade från början bara tänkt att ändra typsnittet på texten, men så blev det plötsligt helt ny design. Nästan iallfall. Alla färger är ändrade! Det tog ett tag och det är jobbigare än vad man tror! Hoppas att jag kan förmå mig att göra en ny banner, så ska jag nog bli helt nöjd. Känns bra med detta dock. Grått blir så fint eftersom det ger mjukare konstraster mot den vita bakgrunden, därför har jag haft sådana problem för jag vill egentligen ha färg men jag har aldrig hittat den perfekta nyansen som ger ett mjukt intryck.

Nu måste jag sticka och göra mig iordning för snart ska jag rida med Sara!


Kommentarer
Anonym

Gud vad fin! Är det Yatzy?

2009-09-20 @ 18:20:05
URL: http://www.fjellseth.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0