Butiksförsäljare

Det är jag snart anställd som :D Fick det efterlängtade jobbet som butiksförsäljare i den nya butiken Önska som ska öppna på Stora Torget snart! Det känns extra roligt eftersom det var min första arbetsintervju någonsin, jag hade inga referenser och dessutom ingen tidigare arbetserfarenhet. Alltså hade jag något extra som de såg upp till. Det kommer att bli hur kul som helst att få vara med från början och öppna en butik!

Dock blev jag bara tillsvidareanställd med timlön, men de sa att det skulle vara fullt upp fram tills efter jul och då får vi se då hur det bli med arbetet. Mitt uppdrag i höst blir att göra mig oumbärlig, haha!

Jag är i vilket fall som helst hur glad som helst och ser fram emot utbildningsdagen om två-tre veckor!!!


Kommentarer
Jäni

GRATTIS :D:D:D:D:D!

2009-09-06 @ 20:16:20
URL: http://anderssonjenny.blogspot.com
FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Precis, hästfiguren som visar mellanformen går lite för mycket bakom lod :)



Tack, det var kul att höra! :D Eller hur, nuförtiden ligger fokus på att få hästen i form DIREKT, istället för att fokusera på bakdelen och så småningom få hästen form.

2009-09-07 @ 11:47:42
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0