Dagens fynd!!!!!!!!!

...fast för två veckor sedan.

I all stress så glömde jag av att blogga om detta fynd. Synd att jag inte tipsade om detta, så sjukt billigt som detta var, men det kanske kommer fler tillfällen.

Anywho, så jag och mamma gick in på Vivåga och såg att dem sålde ut Sebastians produkter för 2 för 99:-. Så jag köpte fyra st :D Så kul att få tag på så bra hårprodukter till så sjukt billigt pris. En utav dem kostar normalt 235kr och jag handlade 4st för mindre än så! Varför kan något som är så bra faktiskt vara sant? Dem skulle byta design på sina flaskor. Är det inte lite löljligt?





Kommentarer
carlisle

Det är lika löjligt som renen på Ica Maxi!

2009-10-02 @ 01:26:05
URL: http://heymoon.blogg.se/
FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Eller hur, visst var jag arg efter att han hade vägrat ut sig i alla klasserna, men jag slår/sparkar/drar inte i honom för det. Istället skrev jag på bloggen att jag var besviken på honom, men tydligen var det jättefel... ;P

2009-10-05 @ 11:31:22
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0