Jag vill inte imorgon

Usch, jag känner mig som ett litet barn när jag tänker så men jag ser verkligen inte fram emot körlektionen imorgon. Man känner inte lite press när man för höra att det första man ska göra nästa lektion är att ta varvet runt bäckängsskolan helt på egen hand och så perfekt som möjligt. Nej det är inte svårt, men det kan krångla lite första varvet och gå bättre på andra. Nu ska det gå perfekt första gången och jag får inget övningsvarv på mig. Jag ser fram emot när jag går och lägger mig för det enda jag kommer att tänka på är att gå igenom varje lilla moment runt hela varvet. Detsamma gäller imorgon under frukost och under bilfärden dit. Kul...

Jag kommer att gnissla tänder inatt och vara helt slut i käkarna imorgon bitti. Kul...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0