Ok då...

... jag kan ha oroat mig i onödan igår, det var inte så svårt att köra ut på huvuleden förbi Bäckäng och sedan in förbi stadsbiblioteket. Det var inte heller svårt att backa ut från Biologiska muséet. Jag har fått kläm på att krypköra, att möta med gas utan att motorn rusar och jag hittar dragläget med en gång i start i lut. Nu ska jag bara se till så att jag får lite mer flyt och kör lite fortare. När jag kör med pappa så får jag höra att jag kör för fort och på bilskolan kör jag för sakta. Det är bara det att ibland känns det så meningslöst att växla upp till trean när jag ser ett gupp llängre bort, men tydligen ska jag växla upp iallafall. Manuell växling är meningslös!!! Jag ska ha automat, mycket smidigare och säkrare! (fast första bilen kanske blir manuell :P) Overall gick det mycket bättre idag än tidigare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0