Pizza******* i Brämhult och Ford GT

Träffade Sara, eller rättare sagt, bjöd hit Sara <3 för att käka pizza på Lages, men! Lages serverade inte pizza till lunch (hur idiotiskt är inte det då?) så vi gick över till mördarpizzerian och käkade istället. Som om dagens krångligheter skulle vara över vid att jag var tvungen att ge upp tanken på en deliciös pizza Gudfader från Lages, så var vi tvugna att gå till ICA för att ta ut pengar eftersom mördarpizzerian inte tog emot kort, och det slutar inte här heller. Bankomaten där kunde bara ge mig 500-lappar så vi fick gå och hämta lite Coca Cola och ställa oss i kö för att kunna ta ut en hundralapp extra vid köpet. Äntligen kunde vi gå ner och käka pizza. Dem smakade bra där. Jag åt en Gudfader utan sparris med paprika som vanligt. Ironiskt nog har dem en pizza där som heter Kannibala... Jag säger inte mer...!

Efter det så gick vi rakt över gatan för att dreggla över de underbara bilarna som står innanför fönstrena där. Jag dregglade mest över den marinblåa Ford GT (som Zakarias körde häromdan XD) eftersom den är helt gudomlig!!!! Sara dregglade över Ferrarin och Porschen. Jag får ju inte glömma att dem har en kanariegul Porsche 911 Turbo där med!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den var också heeeeeeet!!! För dem som har läst New Moon, eller När jag hör din röst så borde dem förstå hur jag känner, eftersom Alice Cullen får köra en i standen Volterra.



Ford GT! Samma färg som finns här i Brämhult. Dregglar ni lika mycket som jag?

Tac för idag Sara! Vi får se till så att vi får en myyyyycket godare pizza på Lages i höst!!!! Och naturligtvis dreggla lite mer över bilarna!!!


Kommentarer
Anonym

Haha klart att vi ska dreggla mera!! Men ja tycker lätt att porschen va snyggare är forden ;P;P lööv

2009-09-16 @ 10:19:33
URL: http://carlssonsara.blogspot.com/
guess

JAG SÄGER JU ATT DE ÄR MÖRDARE PÅ DEN PIZZERIANM HUR KUNDE DU ÄTA DÄR KERSTIN!? OCH KANNIBALA GÖR INTE SAKEN BÄTTRE!

2009-09-17 @ 16:16:58
URL: http://lovisaofsweden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0