Shape the hell up

Jag måste ta tillfället att avreagera mig om ämnet (med risk att vara lite nördig, men förmodligen inte mer än vanligt ändå)

Vad har hänt med dagens tecknade serier? Varför visas bara skit på SVT? Vart är Disneydags? Varför visas inte mer Disney i rutan?

Jag fick värsta nostalgi känslan när jag seglade in på youtube och sökte på Ducktales. Sedan rullade det in på svenska och fortsättningsvis Luftens Hjältar osv. Kunde naturligtvis inte låta bli att leta upp texten och sjunga med! (Om man ändå fick vara med som sångröst i en Disney film... Någon som har kontakter? Suck...) Dagens tecknat vet inte vad de håller på med. Varför hålla på med 3D när alla vet att det är 2D som gör halva nöjet i en Disney film (och det ska vara Disney) och varför inte komma på ett koncept som håller. Allt ska vara så luddigt numera, bara tråkigt. Kusin Lovisa visade mig youtube-klipp om Postis Pär (WTF!?) och Koala någonting. Stackars ungar. Snälla SVT gör alla en tjänst och visa gamla godingar! Jag skulle lätt se dem nu :D

 

 


Håller ni inte med?

... och lyssna på detta! Hon är ju hur duktig som helst!!!



Kommentarer
Jenny Fjellseth

Word! ;)

2009-09-20 @ 18:22:26
URL: http://fjellseth.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0