Shopping :D

Det är dyrt att få jobb!

Eftersom två par, av mina tre par jeans, är slitna och har hål så åkte jag och mamma och köpte ett par nya jeans från 356 Sunshine och ett par bruna jag-vet-ej-vad-man-ska-kalla-tyget-för-men-det-är-inte-jeans byxor från Stockhlm. Eftersom mina converse också börjar bli utslitna och mina beige Le Coq Sprotif skor har hål i hälen så blev det två par nya skor också! Haha! Ett par svarta typ converse skor i svart läder som jag kan ha till jeans och ett par vanliga svarta jodpurs i läder som jag kan ha till de bruna byxorna, för till dem kan jag inte ha converse. Det skulle se helt fel ut.

Också finns det att par skitsnygga högklackade skor på skopunkten som jag vill HA!! Undrar om jag kan slösa mina sparade pengar på dem, eller om jag ska vänta. Tänk om dem tar slut...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0