The Host

Jag var lite skeptiskt till den i början, men jag har ändå beställt den. The Host borde vara här om tre dagar och jag behöver en bra bok att läsa. Just nu läser jag Änglar  och Demoner och visst, Dan Brown skriver bra. Gåtornas Palats var faktiskt över förväntan men hans böcker kan jag fortfarande lägga ifrån mig. Jag vill läsa en bok som jag måste ha med mig överallt! Och eftersom den nya Shoppaholic boken, En Shoppaholic i Väntans Tider, inte har kommit ut i pocket än, så får jag hoppas på att the Host lever upp till mina förväntningar!


Kommentarer
DIN PAPPA

Själv har jag beställt alla Jurassic Park filmer och tre filmer med Will Ferrell! hahaha ;D

2009-09-07 @ 23:03:51
URL: http://heymoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0