Jag har redan varit uppe i 17 timmar...
... and I'm still going strong!!
Och detta eftersom jag hade min halkkörning, med start tjugo i åtta imorse i Jönköping. Wihuuu...! Not! Vilket betydde att jag skulle vara vid Asplunds klockan 6 och då fick jag gå upp senast klockan halv fem. Och, visst, det är inte så hemskt att gå upp så tidigt. Men att veta att man ska gå upp klockan 04:30 och därmed känna sig stressad för att man bara får 6 timmars sömn om man somnar vid 22:00, vilket jag naturligtvis inte gjorde eftersom jag inte kunde tänka på annat än att jag var tvungen att somna snart... Jag vet inte exakt när jag somnade men hon var defenetivt över elva.
Annars så var halkkörningen väldigt rolig!!! :D Det var inte alls läskigt att sladda lite. Det blev aldrig någon större sladd ändå. Det gick bara ut på att man skulle känna på vart gränsen gick för att hålla sig kvar på sin sida och att hinna väja undan för gående. Så därför blev jag rätt förvånad när ingen gav information om hur man ska bete sig när man får en sladd i 70 km/h eller 90. All annan information gick ju ut på att visa hur farligt det var att krocka i dem hastigheterna och detta känns ju bra... :S Dem hade riktigt läskiga skräckexempel på krockade bilar där... Inte roligt!
En sak till var roligt! Detta var första gången jag körde en bil alldeles själv!!! :D:D:D
Och detta eftersom jag hade min halkkörning, med start tjugo i åtta imorse i Jönköping. Wihuuu...! Not! Vilket betydde att jag skulle vara vid Asplunds klockan 6 och då fick jag gå upp senast klockan halv fem. Och, visst, det är inte så hemskt att gå upp så tidigt. Men att veta att man ska gå upp klockan 04:30 och därmed känna sig stressad för att man bara får 6 timmars sömn om man somnar vid 22:00, vilket jag naturligtvis inte gjorde eftersom jag inte kunde tänka på annat än att jag var tvungen att somna snart... Jag vet inte exakt när jag somnade men hon var defenetivt över elva.
Annars så var halkkörningen väldigt rolig!!! :D Det var inte alls läskigt att sladda lite. Det blev aldrig någon större sladd ändå. Det gick bara ut på att man skulle känna på vart gränsen gick för att hålla sig kvar på sin sida och att hinna väja undan för gående. Så därför blev jag rätt förvånad när ingen gav information om hur man ska bete sig när man får en sladd i 70 km/h eller 90. All annan information gick ju ut på att visa hur farligt det var att krocka i dem hastigheterna och detta känns ju bra... :S Dem hade riktigt läskiga skräckexempel på krockade bilar där... Inte roligt!
En sak till var roligt! Detta var första gången jag körde en bil alldeles själv!!! :D:D:D
Kommentarer
Trackback