Ett bio besöks biggest NoNo's!

Var och såg Avatar 3D med Amanda igår :D Vi åkte till Bergakungen i Göteborg. Jag har sett den innan, så the wow-factor blev inte lika hög, men filmen är ju sjukt bra och det var häftigt att se den i 3D :D Det finns en del irriterande människor som går på bio. En stängde inte av sin mobil, som naturligtvis ringde, och hur många som helst gick ut ur salongen. Mitt bland publiken fanns en rad med extra beutrymme och de flesta gick där. Varför? Jag satt precis bakom den raden och det var skit irriterande att folk ständigt gick fram och tillbaka. Varför går de inte längst upp, bakom publiken? Men det jobbigaste är när personen till vänster inte kan sluta göra saker som irriterar...

1. Sitt inte bredvid mig och kommentera scener. Säg inte "uäää" när något är äckligt.
2. Sitt inte bredvid mig och tugga tuggummi med öppen mun.
3. Om du sitter bredvid mig och promt måste gå ur salongen, gå inte framför duken.

Tack!


Kommentarer
Tove

Haha, annat jobbigt är ju(som när jag såg Kingdom of heaven) när personen bredvid sitter och BESKRIVER VAD SOM HÄNDER PÅ BIODUKEN SAMTIDIGT SOM DET HÄNDER, samt ger kuriosa om det historiska perspektivet till sin biokompanion(och nej, det var inget barn, det var hans respektive)

2010-01-17 @ 11:52:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0