Forgive me?

Sorry att jag inte har uppdaterat på typ en månad! Kul att veta att man har sina hängivna läsare som påminner mig ;D Love you guys <3

Just nu sitter jag och läser HL biology, och nej not for fun, utan därför att jag var dum nog att skriva upp mig på retakes. Så i mars är det mocks och i maj exams IGEN. Denna gången är det ialla fall bara två ämnen. Matte också. Jag har bara tre kapitel kvar, sedan så jag iallafall läst igenom hela kursen i den hemska IB boken.

Det känns lite meningslöst att göra mocks när det är samma prov som mitt exam förra året... men för träningsskull så får jag väll göra det.

...och jag ska fortsätta att uppdatera! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0