Härlig ridtur med Louise

(Varför ska jag blunda och sabba kortet när Yatzy ser så glad ut!?!?)

Det var det verkligen! strax före klockan elva åkte jag upp till stallet och det var riktigt kallt ute! -14'C!!! Därför ser jag så påpälsad ut på bilderna!

Men först så ville ju inte Yatzy följa med in, och så här ser det alltså ut när hon bara går ifrån mig och surar. Suck...

Vi red till Främgärde och det var såå fint!! träden hade så mycket snö att dem böjde sig över rejält vägen och det var nästan så tätt att det blev som en snötunnel emellanåt. Vackert!!

Och Louise med Carthago! :D


Kommentarer
Anna

Fina:D jag såg bilderna på louise blogg också!! ville inte yatzy komma in ;) haha :D

2010-03-05 @ 13:30:34
URL: http://annaliiindberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0