New Boots :D

Idag fick jag tag på dem snyggaste stövlarna jag någonsin sett! Dem är tillochmed snyggare än mina bruna jag fyndade för ett par år sen :D Hittade dem på Jolinas rea, så dessa Filippa K stövlar är också fyndade :D!!! Dem är marinblå mocka (fast de ser grå ut på bilden).

Synd bara att mocka ska vara så känsligt mot vatten, men så fort det torkar upp lite grann så ska dem användas :D

Innan det hade jag omkörningslektion. Det var kul, men det var lite halt så lite läskigt, men det gick jättebra annars :D Sedan åkte jag upp till stallet och tittade till Yatzy. Idag var hon riktigt gosig och snäll :D Hon kom fram till mig, när jag tog fram en morot och sedan slutade hon inte att nosa på mig för att leta efter fler morotsbitar XD hon fick en liten bit till. Så passade jag på att testa kameran i min nya mobil, det blev riktigt bra tycker jag :D


Kommentarer
apler

jaa de stövlarna e snygga !

2010-01-17 @ 21:14:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0