TVD

Åh, äntligen!
Jag har väntat såå länge på nästa avsnitt av the Vampire Diaries och idag fick jag se det :D Jag vill inte vänta en vecka till på nästa avsnitt!!! Varför har alla bra serier uppehåll samtidigt? Det är "bara" the Big Bang Theory som underhåller mig på tisdagar nu. Hoppas bara att det är säsong två som har satt igång och att det inte bara är fortsättning av ett jul-uppehåll.

Har förresten också läst att TVD ska sända på kanal 6 i vår. Gissa vem som kommer att se om säsong 1 :D


Kommentarer
sara

åh gud kollade just klart på bloodlines! FY bubblan va bra! vill inte vänta alls på nästa avsnitt, åh kommer vara vaken tills dess :P

2010-01-23 @ 23:05:45
URL: http://carlssonsara.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0