Ironi

Vilken uppdateringsvåg det blev... eller inte :P Sorry!

Blev lite förvånad när jag fick ett mail med rubrik "TV planeten vinnare". Kom sedan på att jag hade ju röstat på den bästa YES reklamen genom tiderna i typ januari när jag hade väldigt tråkigt. Tydligen blev jag tvåa, vilket jag blev glad för (första priset var inte särskilt roligt) men av alla sådana här tävlingar ma har ställt upp i så vinner jag diskmedel. (Y) Jättekul, verkligen. Eller man kanske ska säga grattis mamma! :P

Jag hoppas bara att jag vinner UVEX hjälmen från tidningen Hippson. Den hade inte varit fel...

Jag röstade på den reklamen med den lille pojken som ska göra en raket och behöver en YES flaska till noskonen, men YES diskmedel räcker i evigheter XD

HAHAHA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0