Tävling

Eller ja, tävling och tävling... men ändå :P När man rider en Pay and Jump så räcker en felfri runda för att få rosett. Jag och Yatzy fick 8 fel i båda rundor i 60 och 70 cmoch vi fick alltså inga rosetter. Men för att vara min första lilla tävling så är jag nöjd! Yatzy var suuuuuuuuuuuperstressad innan. Hon han bli trött innan vi ens kom  in på framhoppningen. Hon bara sprang runt och lyfte på frambenen och gnäggade hela tiden. Stå still? Nä, varför det? Väl inne på banan betedde hon sig bättre, dock inte perfekt. Hon stannade på fösta hindret i 60, schysst. De resteande 4 felen var mitt fel. I 70 tappade vi fart i kurvan mot 5:e hindret och därför stannade hon mot det och det 6:e hindret. Om det blir en nästa gång, då ska vi banne mig rusa mot hindrena!

Men det var sååå roligt att hoppa inne på banan!!! Och det bästa av allt var att jag inte fegade ur mot ett hinder en enda gång! :D



Kommentarer
Apler

Ni var jätteduktiga ! fina bilder oxå =)

2010-05-06 @ 00:09:49
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0