Ett enda ord...


Bilder från Menorca 2008

Kreta 2009

Det stod "Mallorca" på baksidan av BT idag och jag fick världens ryck och vill verkligen åka dit i sommar och sola mig bruuuuun! Jag blir ju verkligen inte det här! Jag saknar medelhavsatmosfären, lukten, känslan av salt vatten och värmen. Man blir trött på det när man är där, men nu gör jag nästan vad som helst för en vecka. Ett tre-stjärnigt hotell med pool så är det klart!

Jag var där 2004 tror jag. men alla bilder därifrån är framkallade. Då hade vi ingen digitalkamera. Det känns lite konstigt, så avlägset och länge sedan man var så primitiv med teknologi :P haha!

Någon som vill dit??????
Nästa webbhållplats: ving.se!


Kommentarer
saris

JAAAAAAA FTW :D:D GIVET! VI DRAR KERRE :) I DO PROMISE! <3

2010-05-24 @ 21:19:16
URL: http://carlssonsara.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0