Dag 10: =D

Fick äntligen vakna UTAN feber!!!
Så skönt att inte vara svettig med en tung känsla och ont i huvudet på morgonen! Visst, helt frisk är jag inte. Jag känner inte för att avra uppe och springa, hela kroppen känns mör. Nej, helt frisk känner jag mig inte. Fast det kan jag ju inte räkna med efter en natt heller.

Jag är rätt säker på att jag har lunginflammation :S orsakad av mycoplasmer. Men jag blev ärligt talat glad!!! För det går att bota! TACK för att man upptäckte möglets påverkan på bacterier, jag blev mycket bättre efter bara en natt!!! Jag kan sitta upp utan problem. Ett par dagar influensa är inga problem, men att vakna med feber 9 dagar i rad är inte trevligt. Det kändes som att det aldrig skulle ta slut. Nu ser jag ljuset i tunneln och det är inte ett tåg! :P haha

Thank God for penicillin!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0