Ojdå!

Så fint!!


Lite tidigt, men om det försvinner fort så är det helt ok! Kör försiktigt om ni ska ut på vägarna!!

Skulle såå gärna åkt med till Göteborg, men imorgon är högskoleprovet och idag är sista chansen för mig att öva någonting på gamla prov. Jag måste försöka, så kanske det går lite bättre än om jag inte hade övat lite. Den här gången sllipper jag ta mig ända ut till Björkängsgymnasiet och tar mig gladeligen till Sven Eriksonsgymnasiet istället! Skönt att veta vart man ska och nära till stan den här gången, så att jag faktiskt hinner äta någon lunch! Det var helt orimligt förra året. Men det ska gå bra imorgon också!

Ungefär som det skulle gå bra igår.... ha... ha... ha... Det känns faktiskt som att det gick bra, seriöst. Men en del fråga var jätteelaka, och jag kände att kommunikationen mellan han som gjorde tentan och min lärare i kemi försvann någonstans. Det kan väll ändå inte vara så att jag ska få sämre betyg bara för att min lärare inte tar upp det? Vad man blir bortskämd av att ha gått underbara IB! Då hade dem frågorna strukits om de hade avvikit från vad som faktiskt står i kursplanen. Men så är det ju så att Sverige knappt har ju någon kursplan. Suck!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0