Grown Ups

Jag berättade ju inte :(

 

I måndags var Sara, Anton, Theo och jag på bio och såg Grown Ups. En helt ok Adam Sandler film, han ju annars ofta ganska dampig och skrikig (haha jag vet, det kommer från en som älskar Ace Ventura) men han gör det lite på fel sätt. Den här filmen var inte åt det hållet, fortfarande barnslig men på ett bra sätt. Det blev faktiskt en hel del skratt!! 3 ½ björklöv kan den få!

 

Det bästa var ju dessutom att vi hade hela salongen själva! Hur bra som helst! Vi satt vart vi ville :p haha och Theo tog tillfället i akt att smyga upp, skymd av stolarna och skrämma Sara och mig. HAHA! Det var väldigt roligt! :P

 

Sen blev det kvällsbufée på Thai Silk! :D Gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0