2, 5, 4, 8, 3, 2, 7...

Slängde in denna, inte för att den egentligen har något med
inlägget att göra, utan mest för att jag tycker om den.
Jag håller kinen om om han var en bäbis :D haha

Ååh, jag är så trött!
Det är inventering på jobbet och jag hoppar in alla extra timmar utanför skolan för att räkna varor. Kul... nja, men man har ju iallafall alltid något att göra eftersom vi har mer än 6000 varor. Då behöver man inte fördriva tiden med att putsa glasskåpen iallafall. haha! :P Sen handlade jag kina mat på vägen hem! Det behövdes, det var verkligen gott!! Tur att man kan sno en bil ibland :P

Men tillslut så snurrar alla siffrorna i huvudet så allt blir bara fel :S

Men nu blir det Desperate Housewives säsong 1 med mamma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0