Back again!

Ojdå, vilket hiatus det blev :S
Hoppas att jag är förlåten :)

Men för att försvara mig så har jag ju faktiskt uppdaterat min design :D Jag hade egentligen inte tänkt att publicera den förräns den var helt klar, det finns en hel del skavanker, men jag kanske orkar fixa dem någon gång.

Så idag efter skolan, träffade jag på Dan! Det var roligt, för jag har länge gått och grämt mig över att jag inte är med i någon kör i år och nu så blir det nog så att jag får vara med i Borås Vokalensemble (tror jag att det var :P haha) men jag hoppar inte in förrän i November. Längtar!!

Jag sitter här och drar ut på tiden. Jag vet att det bara är en labbrapport på hela Kemi A kursen, men jag har fortfarande ingen lust att skriva den. Så skönt det ska bli när den är över, bara dem inte får för sig att jag måste skriva om något!

Jag antar att jag borde skriva klart den, även om det är fredag... Och beställa en pizza :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0